Gaan statische websites van ondernemingen dezelfde weg op als de Gouden Gids? Zo ver is het nog lang niet. Maar vandaag surfen je contacten spontaan steeds minder naar www.mijncoöperatievevennootschap.be, ook al baat je daar een webshop uit. Ondertussen brengen ze wel steeds meer tijd door op social media. Facebook voor de familie en de vrienden, Twitter om de actualiteit op te volgen en Linkedin om zakelijke relaties te onderhouden.
Programma
11u – 11u15: verwelkoming door Alain Clauwaert – voorzitter ANSEELEFONDS
11u15-11u35: situering van de problematiek door Peter Bosmans – directeur Febecoop
11u35-11u55: key-note speaker: Dieter Van Esch – digitaal strateeg en oprichter van Captain Work (OV)
11u55-12u05: Maxime Bernaert – Coop Apotheken – erkende CV over de coöperatieve identiteit en ethiek in de onlineverkoop van gezondheidsproducten
12u05-12u15: Dirk Vansintjan – Ecopower – erkende CV over het gebruik van social media in de strijd om de ideeën.
15u15-12u30: uw vragen via de chat